Direcția Finanțe din subordinea Consiliului Raional Leova anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Specialist în Secţia Contabilitate Bugetară.
Scopul general al funcţiei:
Sarcinile de bază ale funcţiei:
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază:
Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiții:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice
Studii: superioare, de licentă în domeniu: finanţe, finanţe şi bănci, finanţe şi asigurări, economice, contabilitate.
Experienţă profesională: vechime minim de experienţă profesională în domeniu - 0 luni;
Cunoștințe: abilităţi de utilizare a computerului, programelor Microsoft Excel, Microsoft Word. Cunoaşterea limbei române şi a limbii ruse la nivel avansat.
La funcţia de specialist se acceptă tineri specialişti.
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs personal/prin poştă/prin e-mail.
Dosarul urmează să conţină:
- formularul de participare, conform anexei Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, Anexa nr.1 la Hotărârea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi sau/de specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- cazierul judiciar;
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar;
- acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile publice vacante.
Cazierul judiciar și documentele ce atestă prestarea voluntariatului pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. Vor fi examinate doar dosarele complete.
Bibliografie:
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse pînă la data de 25.05.2023 ora 17.00.
Contacte: tel: (0263) 2-28-50;
E-mail: dgfleova@mail.ru
Adresa poştală: or. Leova, str. Independenţei, 5, biroul nr.36.
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel