Consiliul Raional Leova
prelungește termenul de participare la concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Arhitect-șef în cadrul aparatului preşedintelui raionului.
Scopul general al funcţiei:
Promovarea politicii statului în domeniul arhitecturii, urbanismului și amenajării teritoriului.
Sarcinile de bază:
1. Asigurarea realizării politicii de stat în domeniul arhitecturii, urbanismului și amenajării teritoriului.
2. Coordonarea activităților privind asigurarea UTA din raion cu documentație de urbanism și amenajare a teritoriului.
3. Acordarea suportului metodologic și consultativ în domeniul arhitecturii, urbanismului și amenajării teritoriului.
4. Coordonarea activităților de proiectări și procpecțiuni (persoane fizice și juridice) în domeniul arhitecturii și amenajării teritoriului.
5. Inițierea constituirii și coordonarea activității Consiliului Urbanistic local.
Condiţii de participare la concurs:
Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiții:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Studii: Superioare, de licenţă , în domeniul: Arhitectură, Urbanism, Construcție.
Experiență: 3 ani experiență profesională în domeniu
Cunoştinţe:
- În domeniul arhitectură, urbanism, construcție, posedarea cunoștințelor de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoin, Internet.;
Abilităţi:
Lucrul în echipă, elaborarea documentelor, instruirea, motivarea, mobilizarea, soluţionarea problemelor, comunicarea eficientă.
Atitudini/Comportamente:
Respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs personal/prin poştă/prin e-mail.
Dosarul urmează să conţină:
- formularul de participare, conform anexei Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, Anexa nr.1 la Hotărârea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi sau/de specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- cazierul judiciar;
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar;
- acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile publice vacante.
Cazierul judiciar și documentele ce atestă prestarea voluntariatului pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. Vor fi examinate doar dosarele complete.
Bibliografia concursului:
· Acte normative în domeniul serviciului public
Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
Legea nr.436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală;
Legea nr.25 din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
· Acte normative în domeniul de specialitate
- Legea nr.1350 din 02.11.2000 cu privire la activitatea arhitecturală;
- Legea nr.835 din 17.05.1996 privind principiile urbanismului și amenajării teritoriului;
- Legea nr.721 in 02.02.1996 privind calitatea în construcții;
- Legea nr.163 din 09.07.2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
- HG nr.285 din 23.05.1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepție a
construcțiilor și instalațiilor aferente;
- HG nr.1170 din 25.10.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu
privire la modul de transmitere, schimbare a destinației și schimb de terenuri;
- HG nr.499 din 30.05.2000 despre aprobarea Regulamentului-cadru privind activitatea
organelor locale de arhitectură și urbanism.
Actele necesare pentru participare la concurs pot fi depuse pînă la data de 02.05.2023 ora 16.30.
Contacte: tel: (0263) 24524; 22058;
E-mail: consiliu@leova.md
Adresa poştală: or. Leova, str. Independenţei, 5. Persoană de contact: Cazan Larisa
Parlamentul Republicii Moldova
http://parlament.md/
http://gov.md/
Președinția Republicii Moldova
http://www.presedinte.md/
http://cancelaria.gov.md/
http://date.gov.md/
Centrul de Guvernare Electronică
http://egov.md/ro
Registrul de Stat al Actelor Locale
http://actel